Μάθε περισσότερα για τα μαθήματα flexibility

FLEXIBILITY

Η ευλυγισία είναι ένα από τα κύρια συστατικά της φυσικής κατάστασης του ανθρώπου.

Ο ορός «ευλυγισία» αναφέρεται στη γωνία στην όποια η άρθρωση κινείται μέσα σε ένα φυσιολογικό εύρος κίνησης, χωρίς να προκαλεί πόνο. Δεν είναι τυχαίο που οι ειδικοί προτείνουν, ειδικά σε όσους κάνουν καθιστική ζωή και βρίσκονται μπροστά από μία οθόνη υπολογιστή για 8 ώρες κάθε μέρα, να κάνουν τακτά διαλείμματα ώστε να τεντώνουν και να θέτουν σε λειτουργία τους μυς τους.
Το ανθρώπινο σώμα δεν είναι «φτιαγμένο» για να κάθεται!

Τα μαθήματα ευλυγισίας που προτείνουμε αφορούν όλους τους ενδιαφερόμενους και σκοπός τους είναι απόκτηση ή η βελτίωση της ευλυγισίας σου και η ενδυνάμωση του κορμού και των μελών σου, για ένα σώμα υγιές και δυνατό.

Τύποι ασκήσεων για την απόκτηση ή βελτίωση της ευλυγισίας σου

Full Body: σειρά διατατικών ασκήσεων για όλο το σώμα, με σκοπό να αυξηθεί η ελαστικότητα των μυών και να γίνουν οι αρθρώσεις πιο εύκαμπτες.
Το μάθημα αυτό αφορά τους πάντες και στόχος του είναι ο ελεγχος, ο συντονισμός, η άνεση κινήσεων, η μείωση της μυϊκής καταπόνισης και φυσικά, η αίσθηση χαλάρωσης.

Splits:

  1. Frontsplits (μπροστινά σπαγκάτ): ισομετρικές διατάσεις και στα 2 πόδια που έχουν ως στόχο της ενδυνάμωση των μηριαίων δικέφαλων και των προσαγωγών.
  2. Middlesplits (μεσαία σπαγκάτ): διατάσεις που δίνουν έμφαση στους γλουτιαίους μυς, με σκοπό την απόκτηση καλοσχηματισμένων γλουτών κι ευλυγισίας.
cirqulation-locale-flexibility-and-pole

Backbends & Shoulders: εκτέλεση ασκήσεων που δίνουν έμφαση στην απόκτηση ή ενίσχυση της ευλυγισία της μέσης, των ώμων αλλά και του θώρακα, με σκοπό τη βελτίωση της στάσης του κορμού.

Needle: a fun and challenging pose! Ασκήσεις που έχουν ως σκοπό τη βελτίωση της ισορροπίας σου, συνδυάζοντας 3 μέρη του σώματός σου (ισχίο-πλάτη-ώμοι), βοηθώντας σε να επιτύχεις τη στάση needle (περισσότερα για την στάση needle εδώ >> ).

cirqulation-locale-flexibility-and-pole

Τύποι ασκήσεων για την απόκτηση ή βελτίωση της ευλυγισίας σου

Full Body: σειρά διατατικών ασκήσεων για όλο το σώμα, με σκοπό να αυξηθεί η ελαστικότητα των μυών και να γίνουν οι αρθρώσεις πιο εύκαμπτες.
Το μάθημα αυτό αφορά τους πάντες και στόχος του είναι ο ελεγχος, ο συντονισμός, η άνεση κινήσεων, η μείωση της μυϊκής καταπόνισης και φυσικά, η αίσθηση χαλάρωσης.

Splits:

  1. Frontsplits (μπροστινά σπαγκάτ): ισομετρικές διατάσεις και στα 2 πόδια που έχουν ως στόχο της ενδυνάμωση των μηριαίων δικέφαλων και των προσαγωγών.
  2. Middlesplits (μεσαία σπαγκάτ): διατάσεις που δίνουν έμφαση στους γλουτιαίους μυς, με σκοπό την απόκτηση καλοσχηματισμένων γλουτών κι ευλυγισίας.

Backbends & Shoulders: εκτέλεση ασκήσεων που δίνουν έμφαση στην απόκτηση ή ενίσχυση της ευλυγισία της μέσης, των ώμων αλλά και του θώρακα, με σκοπό τη βελτίωση της στάσης του κορμού.

Needle: a fun and challenging pose! Ασκήσεις που έχουν ως σκοπό τη βελτίωση της ισορροπίας σου, συνδυάζοντας 3 μέρη του σώματός σου (ισχίο-πλάτη-ώμοι), βοηθώντας σε να επιτύχεις τη στάση needle (περισσότερα για την στάση needle εδώ >> ).

cirqulation-locale-flexibility-and-pole

Flexibility & pole dance

Είναι προφανές πώς αν ασχολείσαι με το pole dance ή αν σκέφτεσαι να το ξεκινήσεις, τα μαθήματα ευλυγισίας μπορούν να σε βοηθήσουν πολύ! Θα βελτιώσεις την ευλυγισία και τη δύναμη των μυών σου και αυτό θα σε βοηθήσει να αποδόσεις καλύτερα και σωστότερα διάφορα combos πάνω στο στύλο. Επίσης, θα μπορείς να αναγνωρίζεις πολύ πιο εύκολα πότε η στάση του σώματός σου δεν είναι η σωστή, καθώς και θα βοηθήσεις σημαντικά τις αρθρώσεις σου να γίνουν λιγότερο ευάλωτες σε τραυματισμούς.

cirqulation-locale-flexibility-and-pole

Flexibility & pole dance

Είναι προφανές πώς αν ασχολείσαι με το pole dance ή αν σκέφτεσαι να το ξεκινήσεις, τα μαθήματα ευλυγισίας μπορούν να σε βοηθήσουν πολύ! Θα βελτιώσεις την ευλυγισία και τη δύναμη των μυών σου και αυτό θα σε βοηθήσει να αποδόσεις καλύτερα και σωστότερα διάφορα combos πάνω στο στύλο. Επίσης, θα μπορείς να αναγνωρίζεις πολύ πιο εύκολα πότε η στάση του σώματός σου δεν είναι η σωστή, καθώς και θα βοηθήσεις σημαντικά τις αρθρώσεις σου να γίνουν λιγότερο ευάλωτες σε τραυματισμούς.

Τι περιλαμβάνει ένα μάθημα flexibility

1. Προετοιμασία-προθέρμανση
2. Παρουσίαση & επεξήγηση των ασκήσεων του μαθήματος
3. Demonstration από τον/ην instructor
4. Εκτέλεση ασκήσεων από τους συμμετέχοντες
5. Καθοδήγηση από τον/ην instructor
6. Αποθεραπεία
7. Προετοιμασία για το επόμενο μάθημα

Instructor

melina cirqulation locale

Melina

Pole dance - Pilates - Flexibility

Η Μελίνα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Όταν ήταν μικρή έκανε ενόργανη γυμναστική (πρωταθλητισμό) για 10 χρόνια. Το 2013 ξεκίνησε να διδάσκει Pole Dance Fitness. Έχει λάβει μέρος σε διάφορους διαγωνισμούς pole κι έχει κερδίσει την 1η θέση στο Danish Pole Championship (2014) και στο Pole Theatre Greece (2016). Είναι φυσικοθεραπεύτρια, Pole Dance Fitness instructor και Pilates instructor και φυσικά, η εμπνεύστρια, ιδρύτρια και ιδιοκτήτρια του CirQ’ulation Locale.

Κλείσε θέση στα μαθήματα flexibility

Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις το μάθημα, τη μέρα και την ώρα που σου ταιριάζει, να κλείσεις τη θέση σου και να έρθεις κατευθείαν στο μάθημα (drop-in) ή να επιλέξεις ένα από τα πακέτα συνδρομής που προσφέρουμε, να γίνεις μέλος και να πληρώνεις μηνιαία συνδρομή για τη συμμετοχή σου στα μαθήματα.

Κάνε drop-in ή γίνε μέλος:

  • μέσω email ([email protected])
  • μέσω τηλεφώνου (+30 216 800 98 64-65)
  • ή επισκέψου μας κατευθείαν στον χώρο μας (Καλλιρρόης 77Β, 117 45, Αθήνα – map)